برترین مطلب این هفته ی انجمن

آموزش حل SM-G610F 7.0 emergency calls only

دوستانی که با مشکل تماس اضطراری گوشی سامسونگ SM-G610F روبرو هستند برای رفع ایراد کافیست تا پایان پست با ما باشید. دوستانی نسخه اندروید دیوایس شان 6.0.1 هست فایل فلش لینک زیر را دانلود نمایند: برای دانلود روی مشاهده تاپیک کلیک کنید.

صفحه 5 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 71

موضوع: ناراحتیهای تعمیرکاران از مشتری های خود(تعمیرکاران شرکت کنند)

  1. موبایل شماتیک آواتار ها
    موبایل شماتیک
    مدیریت کل سایت
    Nov 2009
    قم
    2,814
    13,454
    از کاربر 6,296 بار تشکر شده در 2,170 پست

    ناراحتیهای تعمیرکاران از مشتری های خود(تعمیرکاران شرکت کنند)

    با سلام خدمت تمامی دوستان و کاربران عزیز میهن جی اس ام .
    دوستان عزیز از این پس میخواهیم در این تاپیک فقط تعمیرکاران محترم شرکت کرده و تمامی ناراحتی و گلایه ای که از مشتری خود دارند در این تاپیک مطرح کنند .
    #1 ارسال شده در تاريخ 09-08-2010 در ساعت 09:50 PM

  2. کاربران زیر 18 تشکر کرده اند از موبایل شماتیک برای پست مفید ایشان:

    AMIR.GHOLAMI (09-08-2010), asiatel (12-26-2010), elkahamid (01-22-2015), golden110 (01-31-2011), mazapo (09-11-2010), mihan (03-09-2011), MiLaD GsM (12-26-2010), miladazmoon2 (10-07-2016), mohammad-s (09-08-2010), rahimonline (04-08-2013), s2233 (09-09-2010), sadegtnt (09-08-2010), sathya_1063 (12-26-2010), TNT gsm (09-08-2010), tofigh (02-04-2012), VAHID-MIRZAEI (03-08-2011), بابک11 (01-05-2011), خانم سانیا صالحی (12-26-2010)

  3. Mobile Data آواتار ها
    Mobile Data
    معاون کل انجمن
    Jun 2010
    همه جاي ايران سراي من است.
    44
    3,774
    14,001
    از کاربر 17,451 بار تشکر شده در 3,542 پست
    همكاران گرامي
    سعي كنيد.در همه موارد تعمير هم نرم افزار هم سخت افزار انصاف رو رعايت كنيد .وقبل از شروع كار روي گوشي عوارض احتمالي رو به مشتري بگيد .مثلا اگه گوشي ممكنه خاموش بشه اطلاع بديد وبعد دست به كاربشيد.
    بهتره مبلغ احتمالي تعمير رو هم به مشتري اطاع بديد .تقريبي هم خوبه (سعي كنيد بيشتر ين مبلغ تقريبي رو در نظر بگيريد).
    اگه مشتري شرو شور به پستتون خورد هرگز زياد جر وبحث نكنيد وبا 110تماس بگيريد تا مشكلي براتون پيش نياد .
    من تا با حال با هيچ مشتري به مشكل نخوردم وهميشه مبلغ مورد نظرم رو از مشتري ميگيرم .
    بعضها ميگن من گرون كار ميكنم .ولي من اجرت كارم رو ميگيرم .
    موفق باشيد.




    کنگاور-خیابان شهدا-بازار المهدی(عج)-طبقه همکف-پلاک 18و19
    خدمات موبایل دیتا
    ارایه خدمات نرم افزاری تلفن همراه-کامپیوتر و اینترنت پرسرعت ADSL+
    نمایندگی رسمی
    ایرانسل و رایتل


    #41 ارسال شده در تاريخ 01-31-2011 در ساعت 05:06 PM

  4. کاربران زیر 7 تشکر کرده اند از Mobile Data برای پست مفید ایشان:

    *ALIREZA* (03-08-2011), Administrator (02-01-2011), ARYANS_MOBILE (05-10-2013), MiLaD GsM (01-31-2011), nezar (05-09-2013), TNT gsm (01-31-2011), موبایل شماتیک (02-01-2011)

  5. TNT gsm آواتار ها
    TNT gsm
    مدیر سابق
    Feb 2010
    خلیج تا ابد پارس
    1,233
    4,498
    از کاربر 3,935 بار تشکر شده در 976 پست
    من این قضیه بهم ثابت شده اگر دستمزد بالا و به اندازه بگیری مشکل پیش نمیاد همیشه وقتی میخوای ارزون یا زیر قیمت کار کنی به دردسر میفتی
    #42 ارسال شده در تاريخ 01-31-2011 در ساعت 07:43 PM

  6. کاربران زیر 7 تشکر کرده اند از TNT gsm برای پست مفید ایشان:

    *ALIREZA* (03-08-2011), Administrator (02-01-2011), Mobile Data (01-31-2011), MTN GSM (01-31-2011), s2233 (01-31-2011), shahram_mixer (04-12-2011), موبایل شماتیک (02-01-2011)

  7. parniyangh آواتار ها
    parniyangh
    کاربر معمولی
    Feb 2010
    43
    74
    از کاربر 16 بار تشکر شده در 7 پست

    فارسی lcd k800

    چند روز پیش مشتری گوشی k800 اورده بود lcd تعویض کنم بعد از تعویض
    چون گوشی یه مقدار کند بود ریستش کردم
    مشتری که اومد گوشی رو ببره با نگاه به گوشی روشن شاکی شدو گفت
    lcd که واسه من انداختی تقلبیه . گفتم چرا.گفت چون lcd قبلی من فارسی
    داشت ولی این نداره.من که تازه متوجه شده بودم بعد از ریست زبان رو روی
    فارسی نذاشتم هر چی توضیح دادم مشتری قبول نکرد که نکرد.
    بالاخره وقتی حریفش نشدم گفتم یه ساعت دیگه بیا گوشیت رو ببر
    بعد هم منو رو روی فارسی گذاشتم ومشتری اومد برد و موقع رفتن
    باگفتن این نونا خوردن نداره رفت
    #43 ارسال شده در تاريخ 01-31-2011 در ساعت 08:54 PM

  8. کاربران زیر 6 تشکر کرده اند از parniyangh برای پست مفید ایشان:

    *ALIREZA* (03-08-2011), Administrator (02-01-2011), MiLaD GsM (03-08-2011), nezar (05-09-2013), TNT gsm (03-08-2011), موبایل شماتیک (02-01-2011)

  9. nokia3250mrh آواتار ها
    nokia3250mrh
    کاربر جدید
    Jul 2010
    1
    14
    Thanked 3 Times in 1 Post
    سلام
    چندی پیش یه مشتری یه کوشی k750 خاموش برای تعمیر اورد که خاموش بود و ال سیدی و قاب هم میخواست من نمی دونم مشتری های من اینجوری هستند یا مشتری های همه که توقع دارن قبل از باز شدن و بررسی گوشی قیمت تعمیر رو بدونن خلاصه بهش گفتم حدودا 22 تومن روی گوشی کار کردم روشن شد براش قاب و ال سیدی اصلی خریدم بعد از دوهفته اومد موقع قیمت کفتم 24 تومن هزینش شده 20 تومن داد قبول نکردم ناگهان سرم یه فریادی زد که انگار یه بمب منفجر شده چشمام داشت از کاسه در میومد چرا؟
    چون 2هزار تمون از اون که گفته بودم بیشتر شده منم نامردی نکردمو 24 رو گرفتم



    ***************************
    یه روز دیگه یه مشتری یک n70 رو اورد در مغازه گفت رفته رو هنزفری بهش گفتم ایراد سخت افزاریست و باید گوشیش رو بگذاره یه جوری نگاه کرد که انگار میخوام سرش کلاه بگذارم یک لبخندی زد که دلم میخواست دندوناشو بریزم تو دهنش گفت مشکلش نرم افزاریه منم گفتم برو باهاش ور برو تا درست شه
    #44 ارسال شده در تاريخ 02-01-2011 در ساعت 12:02 AM

  10. کاربران زیر 3 تشکر کرده اند از nokia3250mrh برای پست مفید ایشان:

    Administrator (02-01-2011), TNT gsm (03-08-2011), موبایل شماتیک (02-01-2011)

  11. خانم سانیا صالحی آواتار ها
    خانم سانیا صالحی
    V.I.P
    Jul 2010
    telegram >> @Sania_Salehi
    4,751
    5,549
    از کاربر 9,190 بار تشکر شده در 3,429 پست
    همكاران گرامي
    سعي كنيد.در همه موارد تعمير هم نرم افزار هم سخت افزار انصاف رو رعايت كنيد .وقبل از شروع كار روي گوشي عوارض احتمالي رو به مشتري بگيد .مثلا اگه گوشي ممكنه خاموش بشه اطلاع بديد وبعد دست به كاربشيد.
    بهتره مبلغ احتمالي تعمير رو هم به مشتري اطاع بديد .تقريبي هم خوبه (سعي كنيد بيشتر ين مبلغ تقريبي رو در نظر بگيريد).
    سلام به مدیر عزیز انجمن

    مگه به مشتری رسید نمی دهید

    مگه در رسید این موارد نیست
    ویرایش توسط خانم سانیا صالحی : 02-01-2011 در ساعت 10:33 AM
    ویژگی اصلی تعمیرکار عالی : داشتن باور عالی برای تعمیرکردن ایراد گوشی یا تبلت

    آی دی رسمی بنده در تلگرام >> telegram >> [فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک ها می باشند. برای ثبت نام کلیک کنید...]
    آی دی بنده در دیگر شبکه های مجازی نامعتبر می باشد
    [فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک ها می باشند. برای ثبت نام کلیک کنید...]
    #45 ارسال شده در تاريخ 02-01-2011 در ساعت 10:28 AM

  12. کاربران زیر تشکر کرده اند از خانم سانیا صالحی برای پست مفید شان:


  13. MiLaD GsM آواتار ها
    MiLaD GsM
    کاربر متخصص
    Aug 2010
    دریای خزر
    32
    1,127
    1,884
    از کاربر 3,335 بار تشکر شده در 923 پست
    سلام دوستان

    سوژه جدید

    2هفته پیش یه السیدی k770 تعویض کردم طرف الان اومده میگه واسم السیدی عوض کردی شکسته الان باید واسم مجانی عوض کنی. loudlaff
    #46 ارسال شده در تاريخ 03-08-2011 در ساعت 10:29 AM

  14. کاربران زیر 5 تشکر کرده اند از MiLaD GsM برای پست مفید ایشان:

    3nator (03-08-2011), Administrator (03-09-2011), shahab001 (03-08-2011), TNT gsm (03-08-2011), موبایل شماتیک (03-08-2011)

  15. learning20 آواتار ها
    learning20
    کاربر تازه نفس
    Jun 2010
    iran
    147
    593
    از کاربر 244 بار تشکر شده در 64 پست

    سلام

    ما روزی 100 تایی داریم که میگن خرج خونه مانم باید بدی
    ما میگیم به این جور افراد
    n-gage
    دلمه رمز ماست
    #47 ارسال شده در تاريخ 03-08-2011 در ساعت 10:34 AM

  16. کاربران زیر 2 تشکر کرده اند از learning20 برای پست مفید ایشان:

    Administrator (03-09-2011), SAED-2001 (03-08-2011)

  17. SAED-2001 آواتار ها
    SAED-2001
    مشترکین طلایی
    May 2010
    712
    418
    از کاربر 173 بار تشکر شده در 94 پست
    با اينكه سرم خيلي خيلي شلوغه ولي اين پست رو دادم شايد بچه ها بخوان استفاده كنند اينها چند تا از تذكراتي كه داخل مغازه من نوشته شده اگه زماني بخواهيد ازاين مطالب استفاده كنيد با ذكر منبع مجاز ميباشد
    تازه قانونهاي مغازموننوشتم

    منبع موبايل دانشمند
    #48 ارسال شده در تاريخ 03-08-2011 در ساعت 01:20 PM

  18. کاربران زیر 7 تشکر کرده اند از SAED-2001 برای پست مفید ایشان:

    Administrator (03-09-2011), JAVANMARD (03-08-2011), MiLaD GsM (03-08-2011), nezar (05-09-2013), TNT gsm (03-08-2011), موبایل شماتیک (03-08-2011), سامی (03-12-2011)

  19. dr.afshin1 آواتار ها
    dr.afshin1
    کاربر جدید
    Feb 2011
    28
    3
    از کاربر 23 بار تشکر شده در 12 پست
    دوستان این مشکلات همش به خاطر رفتارهای خودمون تعمیرکارها هست.وقتی کلاس کار رو رعایت نمیکنیم همین اتفاقات میفته دیگه.چرا توی یک مطب دکتر همچین اتفاق مشابهی نمیفته؟مثلا یکی بره دندونشو پر کنه بعد از چند وقت بره بگه از وقتی دندونمو پر کردی کمر درد شدم؟مشتریهای خودمو دستچین میکنم اگر ببینم طرف یک در هزار دردسر میشه اصلا راش نمیدم تو مغازه یا اصلا باهاش حرف نمیزنم فقط چیزهایی که لازم هست رو از مشتری میپرسم.همیشه سعی کنید بیشتر از همکاراتون هزینه بگیرین اگر کسی گفت فلان جا اینقدر درست میکنن با جدیت بگین ببر همونجا خودتون میبینین طرف به هر بهانه ای شده گوشی رو میاره پیش خودتون با هر هزینه ای که شما گفته باشین.از مشتریهایی که سر قیمت چونه میزنن اصلا گوشی قبول نکنین.
    #49 ارسال شده در تاريخ 03-08-2011 در ساعت 06:25 PM

  20. کاربران زیر 4 تشکر کرده اند از dr.afshin1 برای پست مفید ایشان:

    Administrator (03-09-2011), MiLaD GsM (03-08-2011), Mobile Data (03-09-2011), TNT gsm (03-08-2011)

  21. TNT gsm آواتار ها
    TNT gsm
    مدیر سابق
    Feb 2010
    خلیج تا ابد پارس
    1,233
    4,498
    از کاربر 3,935 بار تشکر شده در 976 پست
    دوستان این مشکلات همش به خاطر رفتارهای خودمون تعمیرکارها هست.وقتی کلاس کار رو رعایت نمیکنیم همین اتفاقات میفته دیگه.چرا توی یک مطب دکتر همچین اتفاق مشابهی نمیفته؟مثلا یکی بره دندونشو پر کنه بعد از چند وقت بره بگه از وقتی دندونمو پر کردی کمر درد شدم؟مشتریهای خودمو دستچین میکنم اگر ببینم طرف یک در هزار دردسر میشه اصلا راش نمیدم تو مغازه یا اصلا باهاش حرف نمیزنم فقط چیزهایی که لازم هست رو از مشتری میپرسم.همیشه سعی کنید بیشتر از همکاراتون هزینه بگیرین اگر کسی گفت فلان جا اینقدر درست میکنن با جدیت بگین ببر همونجا خودتون میبینین طرف به هر بهانه ای شده گوشی رو میاره پیش خودتون با هر هزینه ای که شما گفته باشین.از مشتریهایی که سر قیمت چونه میزنن اصلا گوشی قبول نکنین.

    من واقعن با نظر دوستمون موافقم قیمت بالا گرفتن (خراب نکردن قیمت)مساویست با ضرر و درد سر کمتر من خودم به این موضوع در عمل رسیدم هر موقع خواستم واسه کسی خوش خدمتی کنم یا طرف اشنا بوده خواست کم بگیره گوشی خوابیده.
    #50 ارسال شده در تاريخ 03-08-2011 در ساعت 09:40 PM

  22. کاربران زیر 2 تشکر کرده اند از TNT gsm برای پست مفید ایشان:

    Administrator (03-09-2011), shahram_mixer (04-12-2011)

صفحه 5 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively And P30WEB - Here is Iran, the land of art, love and creativity