برترین مطلب این هفته ی انجمن

آموزش حل SM-G610F 7.0 emergency calls only

دوستانی که با مشکل تماس اضطراری گوشی سامسونگ SM-G610F روبرو هستند برای رفع ایراد کافیست تا پایان پست با ما باشید. دوستانی نسخه اندروید دیوایس شان 6.0.1 هست فایل فلش لینک زیر را دانلود نمایند: برای دانلود روی مشاهده تاپیک کلیک کنید.

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: سوزاندن کالري بيشتر با کمترين دردسر

  1. azimraeesi آواتار ها
    azimraeesi
    کاربر نیمه حرفه ای
    Mar 2010
    فارس-فسا
    26
    644
    1,470
    از کاربر 878 بار تشکر شده در 268 پست

    سوزاندن کالري بيشتر با کمترين دردسر

    1 - در بين ورزش، چند دقيقه استراحت کنيد. دويدن باعث مي شود کالري زيادي بسوزانيد، اما اگر مي خواهيد طي همين مدت کالري بيشتري بسوزانيد بهتر است شدت ورزش خود را تغيير دهيد. پس از هر ۵ دقيقه پياده روي، يک دقيقه دوي تند و سپس ۵ دقيقه پياده روي آرام باعث افزايش سوخت و ساز و سوزاندن کالري بيشتر مي شود.
    ۲ - دست ها و پاهايتان را فعال نگه داريد. حرکت مداوم بهتر از بي حرکتي و سکون است.
    بنابراين حتي اگر مجبوريد مدتي روي صندلي بنشينيد با دست خود روي ميز ضرب بگيريد يا پاهايتان را مدام حرکت دهيد. کساني که عادت دارند دست ها و پاهاي خود را مدام حرکت دهند روزانه ۵۰۰ کالري بيشتر از ديگران مي سوزانند.
    ۳ - يک توپ در دستان خود بگيريد و دائما با آن بازي کنيد. اين کار را با رعايت زمان و مکان خاص مي توان انجام داد. با اين کار نه فقط کالري مي سوزانيد بلکه عضلات دست خود را سفت مي کنيد. ۴ - به خود گرسنگي ندهيد. کاهش کالري زياد از رژيم غذايي نتيجه عکس مي دهد. پرهيز زياد از مواد غذايي باعث کند شدن سوخت و ساز بدن مي شود و نه فقط وزن شما را کم نمي کند بلکه ممکن است به افزايش ناگهاني وزن نيز منجر شود.


    5 - فراموش نکنيد بايد حداقل ۵ ليوان آب بخوريد. آب باعث افزايش سوخت و ساز بدن مي شود و کمک مي کند تا بدن کالري بيشتري بسوزاند. محققان آلماني دريافته اند کساني که به ميزان کافي در طول روز آب مي نوشند بهتر مي توانند کالري بسوزانند. از آن جا که سرعت سوخت و ساز به گرم کردن مايعات بدن بستگي دارد، آب سرد مي تواند در سوزاندن کالري موثرتر باشد.

    ۶ - فلفل بخوريد. مطالعات نشان مي دهد ادويه تند باعث افزايش سوخت و ساز بدن مي شود. حداقل هفته اي يک نوع فلفل در رژيم غذايي خود بگنجانيد و سعي کنيد شيوه هاي مختلف آن را در غذاهاي متنوع استفاده کنيد.

    ۷ - ورزش در هواي آزاد را در اولويت قرار دهيد. چه به خاطر هواي تازه، يا نور آفتاب يا هر علت ديگري، ورزش در هواي آزاد بيشتر از همان ورزش در سالن ورزشي به سوزاندن کالري کمک مي کند. ۸
    - به جاي ۳ وعده ۵ وعده در روز غذا بخوريد. ممکن است فکر کنيد بايد کمتر بخوريد تا لاغر شويد اما اين طور نيست خوردن غذا هر چند ساعت يک بار باعث فعاليت دائم متابوليسم بدن مي شود و کالري ها زودتر سوزانده مي شوند. توجه کنيد که غذاي صرف شده در اين چند وعده بايد کم حجم و کم کالري باشد.

    ۹ - در طول روز قهوه بنوشيد. مطالعات نشان مي دهد که خوردن قهوه به بدن کمک مي کند تا کالري بيشتري بسوزانيد. به شرط اين که قهوه همراه با خامه و کيک و شکر صرف نشود.
    ۱۰ - اگر به «يويو» دچار شديد نگران نشويد. بسياري مي گويند «رژيم يويو» که طي آن فرد چند بار دچار کاهش وزن و اضافه وزن مي شود باعث مي شود بدن به کاهش سوخت و ساز حساس شود. اما محققان مي گويند هيچ دليل قطعي براي اين موضوع وجود ندارد.
    #1 ارسال شده در تاريخ 08-12-2010 در ساعت 03:48 PM

  2. کاربران زیر تشکر کرده اند از azimraeesi برای پست مفید شان:

    azizir56 (08-12-2010)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively And P30WEB - Here is Iran, the land of art, love and creativity