مهمان گرامي به انجمن ميهن جي اس ام خوش آمديد

ورود به انجمن ميهن جي اس ام

×
آيا مي دانيد: ميهن جي اس ام اولين انجمن فايل هاي فلش با لينک مستقيم ميباشد؟!
خريد اشتراک انجمن تخصصي ميهن جي اس ام
خريد اشتراک ميهن جي اس ام
صفحه 5 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 71

موضوع: ناراحتیهای تعمیرکاران از مشتری های خود(تعمیرکاران شرکت کنند)

  1. #1
    مدیریت کل سایت


    تاریخ عضویت
    Nov 2009
    محل سکونت
    قم
    نوشته ها
    2,811
    تشکرها
    13,183
    از کاربر 6,280 بار تشکر شده در 2,165 پست

    عنوان موضوع : ناراحتیهای تعمیرکاران از مشتری های خود(تعمیرکاران شرکت کنند)

    با سلام خدمت تمامی دوستان و کاربران عزیز میهن جی اس ام .
    دوستان عزیز از این پس میخواهیم در این تاپیک فقط تعمیرکاران محترم شرکت کرده و تمامی ناراحتی و گلایه ای که از مشتری خود دارند در این تاپیک مطرح کنند .

  2.  افراد زیر پسندیده اند

    AMIR.GHOLAMI (09-08-2010), asiatel (12-26-2010), elkahamid (01-22-2015), golden110 (01-31-2011), mazapo (09-11-2010), mihan (03-09-2011), MiLaD GsM (12-26-2010), miladazmoon2 (10-07-2016), mohammad-s (09-08-2010), rahimonline (04-08-2013), s2233 (09-09-2010), sadegtnt (09-08-2010), sathya_1063 (12-26-2010), TNT gsm (09-08-2010), tofigh (02-04-2012), VAHID-MIRZAEI (03-08-2011), بابک11 (01-05-2011), خانم سانیا صالحی (12-26-2010)

  3. ناراحتیهای تعمیرکاران از مشتری های خود(تعمیرکاران شرکت کنند)
  4. #41
    معاون کل انجمن


    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    محل سکونت
    همه جاي ايران سراي من است.
    سن
    43
    نوشته ها
    3,728
    تشکرها
    13,893
    از کاربر 17,268 بار تشکر شده در 3,496 پست

    ویترین مدال ها

    همكاران گرامي
    سعي كنيد.در همه موارد تعمير هم نرم افزار هم سخت افزار انصاف رو رعايت كنيد .وقبل از شروع كار روي گوشي عوارض احتمالي رو به مشتري بگيد .مثلا اگه گوشي ممكنه خاموش بشه اطلاع بديد وبعد دست به كاربشيد.
    بهتره مبلغ احتمالي تعمير رو هم به مشتري اطاع بديد .تقريبي هم خوبه (سعي كنيد بيشتر ين مبلغ تقريبي رو در نظر بگيريد).
    اگه مشتري شرو شور به پستتون خورد هرگز زياد جر وبحث نكنيد وبا 110تماس بگيريد تا مشكلي براتون پيش نياد .
    من تا با حال با هيچ مشتري به مشكل نخوردم وهميشه مبلغ مورد نظرم رو از مشتري ميگيرم .
    بعضها ميگن من گرون كار ميكنم .ولي من اجرت كارم رو ميگيرم .
    موفق باشيد.

    tx5xwpvr1dazllle3j0t
    [فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک ها می باشند. برای ثبت نام کلیک کنید...]

    کنگاور-خیابان شهدا-بازار المهدی(عج)-طبقه همکف-پلاک 18و19
    خدمات موبایل دیتا
    ارایه خدمات نرم افزاری تلفن همراه-کامپیوتر و اینترنت پرسرعت ADSL+
    نمایندگی رسمی
    ایرانسل و رایتل



  5.  افراد زیر پسندیده اند

    *ALIREZA* (03-08-2011), Administrator (02-01-2011), ARYANS_MOBILE (05-11-2013), MiLaD GsM (01-31-2011), nezar (05-09-2013), TNT gsm (01-31-2011), موبایل شماتیک (02-01-2011)

  6. #42
    مدیر سابق


    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    محل سکونت
    خلیج تا ابد پارس
    نوشته ها
    1,234
    تشکرها
    4,498
    از کاربر 3,934 بار تشکر شده در 976 پست
    من این قضیه بهم ثابت شده اگر دستمزد بالا و به اندازه بگیری مشکل پیش نمیاد همیشه وقتی میخوای ارزون یا زیر قیمت کار کنی به دردسر میفتی

  7.  افراد زیر پسندیده اند

    *ALIREZA* (03-08-2011), Administrator (02-01-2011), Mobile Data (01-31-2011), MTN GSM (01-31-2011), s2233 (01-31-2011), shahram_mixer (04-12-2011), موبایل شماتیک (02-01-2011)

  8. #43
    کاربر معمولی


    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    نوشته ها
    43
    تشکرها
    74
    از کاربر 16 بار تشکر شده در 7 پست

    عنوان موضوع : فارسی lcd k800

    چند روز پیش مشتری گوشی k800 اورده بود lcd تعویض کنم بعد از تعویض
    چون گوشی یه مقدار کند بود ریستش کردم
    مشتری که اومد گوشی رو ببره با نگاه به گوشی روشن شاکی شدو گفت
    lcd که واسه من انداختی تقلبیه . گفتم چرا.گفت چون lcd قبلی من فارسی
    داشت ولی این نداره.من که تازه متوجه شده بودم بعد از ریست زبان رو روی
    فارسی نذاشتم هر چی توضیح دادم مشتری قبول نکرد که نکرد.
    بالاخره وقتی حریفش نشدم گفتم یه ساعت دیگه بیا گوشیت رو ببر
    بعد هم منو رو روی فارسی گذاشتم ومشتری اومد برد و موقع رفتن
    باگفتن این نونا خوردن نداره رفت

  9.  افراد زیر پسندیده اند

    *ALIREZA* (03-08-2011), Administrator (02-01-2011), MiLaD GsM (03-08-2011), nezar (05-09-2013), TNT gsm (03-08-2011), موبایل شماتیک (02-01-2011)

  10. #44
    کاربر جدید


    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    نوشته ها
    1
    تشکرها
    14
    Thanked 3 Times in 1 Post
    سلام
    چندی پیش یه مشتری یه کوشی k750 خاموش برای تعمیر اورد که خاموش بود و ال سیدی و قاب هم میخواست من نمی دونم مشتری های من اینجوری هستند یا مشتری های همه که توقع دارن قبل از باز شدن و بررسی گوشی قیمت تعمیر رو بدونن خلاصه بهش گفتم حدودا 22 تومن روی گوشی کار کردم روشن شد براش قاب و ال سیدی اصلی خریدم بعد از دوهفته اومد موقع قیمت کفتم 24 تومن هزینش شده 20 تومن داد قبول نکردم ناگهان سرم یه فریادی زد که انگار یه بمب منفجر شده چشمام داشت از کاسه در میومد چرا؟
    چون 2هزار تمون از اون که گفته بودم بیشتر شده منم نامردی نکردمو 24 رو گرفتم



    ***************************
    یه روز دیگه یه مشتری یک n70 رو اورد در مغازه گفت رفته رو هنزفری بهش گفتم ایراد سخت افزاریست و باید گوشیش رو بگذاره یه جوری نگاه کرد که انگار میخوام سرش کلاه بگذارم یک لبخندی زد که دلم میخواست دندوناشو بریزم تو دهنش گفت مشکلش نرم افزاریه منم گفتم برو باهاش ور برو تا درست شه

  11.  افراد زیر پسندیده اند

    Administrator (02-01-2011), TNT gsm (03-08-2011), موبایل شماتیک (02-01-2011)

  12. #45
    V.I.P


    تاریخ عضویت
    Jul 2010
    محل سکونت
    telegram >> @Sania_Salehi
    نوشته ها
    4,591
    تشکرها
    5,534
    از کاربر 9,026 بار تشکر شده در 3,346 پست

    ویترین مدال ها

    نقل قول نوشته اصلی توسط موبايل ديتا نمایش پست ها
    همكاران گرامي
    سعي كنيد.در همه موارد تعمير هم نرم افزار هم سخت افزار انصاف رو رعايت كنيد .وقبل از شروع كار روي گوشي عوارض احتمالي رو به مشتري بگيد .مثلا اگه گوشي ممكنه خاموش بشه اطلاع بديد وبعد دست به كاربشيد.
    بهتره مبلغ احتمالي تعمير رو هم به مشتري اطاع بديد .تقريبي هم خوبه (سعي كنيد بيشتر ين مبلغ تقريبي رو در نظر بگيريد).
    سلام به مدیر عزیز انجمن

    مگه به مشتری رسید نمی دهید

    مگه در رسید این موارد نیست
    ویرایش توسط خانم سانیا صالحی : 02-01-2011 در ساعت 11:03 AM
    y36ot3wjt6kf30vzgبخاطر کمبود وقت کمتر در خدمت کاربران عزیز هستمxlz4bzum4joeovnzg

    آی دی رسمی بنده در یاهومسنجر >> mrs_saniasalehi
    آی دی رسمی بنده در تلگرام >>
    telegram >> [فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک ها می باشند. برای ثبت نام کلیک کنید...]
    آی دی بنده در دیگر شبکه های مجازی نامعتبر می باشد
    [فقط کاربران عضو قادر به مشاهده لینک ها می باشند. برای ثبت نام کلیک کنید...]


  13. #46
    کاربر متخصص


    تاریخ عضویت
    Aug 2010
    محل سکونت
    دریای خزر
    سن
    32
    نوشته ها
    1,129
    تشکرها
    1,884
    از کاربر 3,339 بار تشکر شده در 924 پست
    سلام دوستان

    سوژه جدید

    2هفته پیش یه السیدی k770 تعویض کردم طرف الان اومده میگه واسم السیدی عوض کردی شکسته الان باید واسم مجانی عوض کنی. loudlaff

  14.  افراد زیر پسندیده اند

    3nator (03-08-2011), Administrator (03-09-2011), shahab001 (03-08-2011), TNT gsm (03-08-2011), موبایل شماتیک (03-08-2011)

  15. #47
    کاربر تازه نفس


    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    محل سکونت
    iran
    نوشته ها
    147
    تشکرها
    593
    از کاربر 244 بار تشکر شده در 64 پست

    عنوان موضوع : سلام

    ما روزی 100 تایی داریم که میگن خرج خونه مانم باید بدی
    ما میگیم به این جور افراد
    n-gage
    دلمه رمز ماست

  16.  افراد زیر پسندیده اند

    Administrator (03-09-2011), SAED-2001 (03-08-2011)

  17. #48
    مشترکین طلایی


    تاریخ عضویت
    May 2010
    نوشته ها
    644
    تشکرها
    373
    از کاربر 160 بار تشکر شده در 89 پست

    ویترین مدال ها

    با اينكه سرم خيلي خيلي شلوغه ولي اين پست رو دادم شايد بچه ها بخوان استفاده كنند اينها چند تا از تذكراتي كه داخل مغازه من نوشته شده اگه زماني بخواهيد ازاين مطالب استفاده كنيد با ذكر منبع مجاز ميباشد
    تازه قانونهاي مغازموننوشتم

    منبع موبايل دانشمند

  18.  افراد زیر پسندیده اند

    Administrator (03-09-2011), JAVANMARD (03-08-2011), MiLaD GsM (03-08-2011), nezar (05-09-2013), TNT gsm (03-08-2011), موبایل شماتیک (03-08-2011), سامی (03-12-2011)

  19. #49
    کاربر جدید


    تاریخ عضویت
    Feb 2011
    نوشته ها
    28
    تشکرها
    3
    از کاربر 23 بار تشکر شده در 12 پست
    دوستان این مشکلات همش به خاطر رفتارهای خودمون تعمیرکارها هست.وقتی کلاس کار رو رعایت نمیکنیم همین اتفاقات میفته دیگه.چرا توی یک مطب دکتر همچین اتفاق مشابهی نمیفته؟مثلا یکی بره دندونشو پر کنه بعد از چند وقت بره بگه از وقتی دندونمو پر کردی کمر درد شدم؟مشتریهای خودمو دستچین میکنم اگر ببینم طرف یک در هزار دردسر میشه اصلا راش نمیدم تو مغازه یا اصلا باهاش حرف نمیزنم فقط چیزهایی که لازم هست رو از مشتری میپرسم.همیشه سعی کنید بیشتر از همکاراتون هزینه بگیرین اگر کسی گفت فلان جا اینقدر درست میکنن با جدیت بگین ببر همونجا خودتون میبینین طرف به هر بهانه ای شده گوشی رو میاره پیش خودتون با هر هزینه ای که شما گفته باشین.از مشتریهایی که سر قیمت چونه میزنن اصلا گوشی قبول نکنین.

  20.  افراد زیر پسندیده اند

    Administrator (03-09-2011), MiLaD GsM (03-08-2011), Mobile Data (03-09-2011), TNT gsm (03-08-2011)

  21. #50
    مدیر سابق


    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    محل سکونت
    خلیج تا ابد پارس
    نوشته ها
    1,234
    تشکرها
    4,498
    از کاربر 3,934 بار تشکر شده در 976 پست
    نقل قول نوشته اصلی توسط dr.afshin1 نمایش پست ها
    دوستان این مشکلات همش به خاطر رفتارهای خودمون تعمیرکارها هست.وقتی کلاس کار رو رعایت نمیکنیم همین اتفاقات میفته دیگه.چرا توی یک مطب دکتر همچین اتفاق مشابهی نمیفته؟مثلا یکی بره دندونشو پر کنه بعد از چند وقت بره بگه از وقتی دندونمو پر کردی کمر درد شدم؟مشتریهای خودمو دستچین میکنم اگر ببینم طرف یک در هزار دردسر میشه اصلا راش نمیدم تو مغازه یا اصلا باهاش حرف نمیزنم فقط چیزهایی که لازم هست رو از مشتری میپرسم.همیشه سعی کنید بیشتر از همکاراتون هزینه بگیرین اگر کسی گفت فلان جا اینقدر درست میکنن با جدیت بگین ببر همونجا خودتون میبینین طرف به هر بهانه ای شده گوشی رو میاره پیش خودتون با هر هزینه ای که شما گفته باشین.از مشتریهایی که سر قیمت چونه میزنن اصلا گوشی قبول نکنین.

    من واقعن با نظر دوستمون موافقم قیمت بالا گرفتن (خراب نکردن قیمت)مساویست با ضرر و درد سر کمتر من خودم به این موضوع در عمل رسیدم هر موقع خواستم واسه کسی خوش خدمتی کنم یا طرف اشنا بوده خواست کم بگیره گوشی خوابیده.

  22.  افراد زیر پسندیده اند

    Administrator (03-09-2011), shahram_mixer (04-12-2011)

صفحه 5 از 8 نخستنخست 12345678 آخرینآخرین

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
درباره ما
تماس با ما
دوستان
انجمن تخصصی میهن جی اس ام فعالیت رسمی خود را از سال 1387 در عرصه موبایل به صورت هدفمند آغاز نمود و تا به امروز همچنان با قدرت پابرجاست و همواره رو به رشد و پایدار خواهد بود! با میهن جی اس ام همراه باشید تا همیشه یک آرشیو جدید و بروز از جدیدترین فایل ها و آموزش های تخصصی را در بر داشته باشید...{برای پیوستن به جمع ما میتوانید کلیک کنید}